Kuivõrd stardikohad katsele lähevad paika eelmise katse tulemuse põhjal, siis eestpoolt startides on hea võimalus kihutada koos kiirete sõitjatega, seekord õnnestus see mõlemal Eesti meeskonnal. Männama ja Lepik hoidsid läbi katse head kiirust ja oma motivatsiooni andis ka tugevas seltskonnas koos sõitmine.
«Tänane päev oli äge. Startisime heas seltskonnas, nn suurte poistega koos ja proovisime hoida nii, et ise ei jääks jalgu ja jõuaks ka teistele järgi. Kokkuvõtvalt läks hästi, suurt draamat ei olnud. Katse ise oli robustne, raputas korralikult. Proovisime täna selles seltskonnas sõites sellest autost võtta maksimumi aga mida me nägime, et meie V8 mootori jõud võrreldes turbomootoritega on piiratud ja seda oli eriti näha kiirenduse peal. Konkreetselt näed, kuidas lähed, gaas põhjas aga teised liiguvad grammi võrra kiiremini. Midagi tegemata siiski selle pärast ei jäänud ja saame päevaga rahul olla,» võttis Urvo Männama katse kokku.
Üldarvestuses on Männama ja Lepiku koht 37, kaotust ralli liidritele Nasser Al-Attiyah’ile ja Mathieu Baumelile on kaheksa tundi ja kaksteist minutit.
Toomas Triisa ja Mart Meeru 12. koht katsel on hea tulemus aga mehed ise lootsid pisut enamatki.
«Saime katse alguses kohe heasse punti, mis oli meie kiirusega sobilik. Panime kolmekesi terve katse ratas rattas, 10-20 meetriste vahedega teineteise jälgedes. Kui jäljest välja läksid, siis kaotasid kohe aega. Omast arust tulime hea kiirusega, jamasid ei olnud ja katse tuli hästi välja. Finišisse jõudes olime pisut pettunud, ootasime, et peale sellist sõitu saame selle TOP 10 koha ikka kätte. Aga teised olid ka kiired ja küll me jõuame, pikk maa veel minna,» rääkis Triisa päeva lõpus.