Tänak annab M-Spordile auto kohta infot, mida nad pole kunagi varem saanud (1)

Karl Mihkel Eller
Copy
Ott Tänak.
Ott Tänak. Foto: Nikos Katikis/LPS via ZUMA Press/Scanpix

Ott Tänak on M-Spordi poolt ettevalmistatud Ford Puma Rally1-autoga sõitnud küll vaid ühe MM-ralli, kuid juba on Inglismaa meeskond saanud eestlaselt hindamatut tagasisidet. Tiimipealik Rich Millener ütles, et täpsemalt on tegemist sellise infoga, mida nad pole varem selle auto kohta kuulda saanud.

Tänak, kes startis Monte Carlos M-Spordi ridades esimest korda pärast 2017. aasta Austraalia MM-rallit, oli avaetapil kimpus erinevate tehniliste probleemidega, kuid võttis selle kiuste viienda koha.

Vaatamata tagasilöökidele on Tänak suutnud ühe ralli ja loetud arvu testisõitudega anda M-Spordile hädavajalikku infot, mis aitab neil lahendada Ford Pumaga seotud probleeme nii lühemas, kui pikemas plaanis.

Rich Millener jäi Ott Tänaku esitusega Monte Carlo rallil igati rahule. Kahe nädala pärast ootab aga ees uus väljakutse Rootsis. Hooaja ainsal talverallil on M-Spordil kasutada üks testipäev, millest tahetakse välja pigistada maksimum.
Rich Millener jäi Ott Tänaku esitusega Monte Carlo rallil igati rahule. Kahe nädala pärast ootab aga ees uus väljakutse Rootsis. Hooaja ainsal talverallil on M-Spordil kasutada üks testipäev, millest tahetakse välja pigistada maksimum. Foto: @World/M-Sport

Tänak on saanud Fordiga vähe sõita, kuid Milleneri sõnul on sellel teatud plussid, sest ta on tiimile toonud värske pilgu. «Tema tagasiside baasauto kohta on väga hea, me peame lihtsalt natuke rohkem töötama mõne seadistuse kallal, mis talle paremini sobiks,» ütles Millener DirtFishile.

Eelmisel aastal, kui Rally1-autod esimest korda MM-sarjas starti tulid, kuulus valitud rallidel M-Spordi ridadesse üheksakordne maailmameister Sébastien Loeb. Kindlasti andis ka nimekas prantslane autoarendusse oma panuse, kuid Milleneri sõnul on Tänak teist tüüpi sõitja ning osutunud teistsugustele valukohtadele.

«Võrreldes nendega, kellega oleme seni autot arendanud, on Ott täiesti teistsugune sõitja. Oleme temalt saanud teistsugust tagasisidet kui kunagi varem. Seega, me peame sellele reageerima. Osa sellest on võimalik parandada juba vahenditega, mis meil on. Mingi osa tuleb ellu viia pikemaajalistes plaanides ning siis saame valida, millise suuna võtame,» lisas Millener.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles