Autoralli MM-etapil Rootsis lõhkes hilisemal võitjal Ott Tänakul laupäeval keset sirget rehv. Nüüd seletas Pirelli, mis täpsemalt eestlase masina jalavarjuga juhtus.
Pirelli selgitas, mis Tänakuga Rootsis juhtus (9)
«Küsige Pirellilt [miks rehv läks], kurat võtaks,» kommenteeris Tänak pärast katselõpu 14. kiiruskatst, kus ta oleks muidu heidelnud katsevõidu eest.
Kui juba ralli ajal viskus Pirelli oma toodangu kaitsele ning süüdistas rallimehi, et rehvide rõhk oli liiga madal, siis nüüd täpsustati, mis Tänaku rehviga juhtus.
Kõigepealt seletas Pirelli oma kodulehel avaldatud pressiteates, et Hyundai meeste Craig Breeni ja Esapekka Lappi rehvimured 13. kiiruskatsel olid põhjustatud rehvide delaminatsioonist, kuid probleem tuvastati ning sellele leiti lahendus.
«Tänakut ei tabanud 14. kiiruskatsel aga delaminatsioon, vaid rehvi purunemine aeglase õhulekkega, mille tõttu sai rehvi struktuur pärast kilomeetreid gaas põhjas sõitmist kannatada,» tõi eestlase rehvi ootamatu purunemise põhjuseks välja Pirelli rallijuht Terenzio Testoni.
Lisaks rõhutati, et oma osa mängisid nendel katsetel rasked tingimused. Nimelt oli seal lahtist jääd, sügavaid rööpaid ja kruusasektsioone, mis panid rehvid suure pinge alla. Kui olud olid talvised, siis töötasid Pirelli sõnul nende rehvid väga hästi.