Tänakul ja M-Spordil on Hyundai ees eelis (1)

Copy
Martin Järveoja (vasakul) ja Ott Tänak rõõmustavad Rootsi ralli võidu üle.
Martin Järveoja (vasakul) ja Ott Tänak rõõmustavad Rootsi ralli võidu üle. Foto: @World/M-Sport

Lõppenud nädal andis Ott Tänaku võiduga lõppenud Rootsi MM-ralli kõrval mõtlemisainet teistelgi teemadel. Miks laguneb Hyundai hübriidsüsteem rohkem kui teistel meeskondadel ning mis väljakutsed ootavad tiime järgmisel etapil Mehhikos?

Alustame eelmisel aastal tutvustatud hübriidsüsteemist, mis on oma koha võtnud kõigis Rally1-autodes. Hübriidsüsteemi kontrollimisel ei ole meeskondadel endil suurt midagi teha. Nende eest kannab hoolt Compact Dynamicsi nimeline ettevõte, mis tarnib neid kõikidele tiimidele. Küll aga on tiimil võimalik palju ära teha hübriidtehnoloogia ühendamisel autoga.

Näiteks Rootsi rallil kaebasid hübriidi probleemide üle enim Hyundai sõitjad. Ilmselt polnud aga põhjuseks hübriidsüsteem ise. Postimehele teadaolevalt läksid Hyundai hübriidid keset katset rivist välja, sest need said liiga palju põrutada.

Tagasi üles