Autoralli MM-sarja on pärast Rootsi rallit juhtimas Ott Tänak. Eesti rallisõitja on esikoha haaranud aga väga omapärasel moel.
Tänaku MM-sarja liidrikoht on ühes mõttes statistiline anomaalia
Nimelt on Tänakul punktitabelis kirjas 41 silma, mis tulid Monte Carlo ralli viienda koha ja Rootsi ralli võitmise eest. Lisaks on ta punktikatsetelt lisaks teeninud kuus silma. Kui aga vaadata lähemalt kahel esimesel rallil toimunut, siis on ühes mõttes Tänaku liidrikoht statistiline anomaalia.
Nimelt on tänavu kokku sõidetud 36 kiiruskatset. Tavapäraselt paikneb Tänak katsevõitude edetabeli tipus, ent nüüd on ta MM-sarja liidriks kerkinud olukorras, kus tema saagiks jäänud ühe kiiruskatse võitmine. See teeb on kõikidest kiiruskatsetest 2,78 protsenti.
Alates 1979. aastast korraldatav autoralli MM-sari on 45 hooaja jooksul näinud ainult kolme korda, kui nõnda väheste katsevõitudega juhitakse punktitabelit. Lisaks Tänakule on seda suutnud kaks soomlast, kes mõlemad kihutasid seejuures Fordidega. 2005. aastal sai sellega hakkama Toni Gardemeister ning kolm hooaega hiljem Mikko Hirvonen.
Hirvoneni katsevõitude protsent oli seejuures veelgi madalam, kuna toona sõideti kahel esimesel MM-rallil 37 kiiruskatset, millest soomlane võitis ühe. Gardemeisteri protsendiks oli küll 2,86, ent tegelikult ei sõitnudki ta kordagi parimat katseaega.
2005. aastal sõidetud Monte Carlo ralli seitsmendal kiiruskatsel tegi Škodaga sõitnud Armin Schwarz avarii, kus ta sai vigastada. Kiiruskatse katkestati ning Gardemeistrile anti nominaalaeg. Nõnda said katsevõidu kirja nii Alexandre Benque, Sebastien Loeb, Petter Solberg, Marcus Grönholm ja Gardemeister.