Autoralli MM-sarja hooaja kolmas etapp sõidetakse märtsi keskel Mehhikos ning Toyota käis selle jaoks testimas Hispaanias. Kuigi piltide järgi eeldasid paljud, et Toyota on Mehhikos tulemas rajale uuendustega, siis nii see tegelikult ei ole.
FOTOD ⟩ Fännid spekuleerisid, et Toyota katsetas testil uuendust. Tegelikult oli asi tunduvalt igavam
Nimelt oli Toyota puhul piltidelt näha, et auto ninas asuva õhuvõtuava ette oli pandud plaat, millele olid augud sisse lõigatud. Fännid hakkasid kohe spekuleerima, et tegu on uuendusega ning arutasid sotsiaalmeedias ja foorumites, mida see võiks masinale juurde anda.
.@KalleRovanpera en los test previos al @RallyMexico con el Toyota GR Yaris Rally1 en España
— RallyInMyBlood (@RallyInMyBlood) February 26, 2023
Fotografías: Alexandre Bégot
Álbum Completo:https://t.co/LJlLbszxGP
#WRC #RallyMexico pic.twitter.com/bBzq44BpJT
Härjal haaras sarvist kinni ka portaal Dirtfish, mis võttis ühendust Toyota tehnilise direktori Tom Fowleriga. Tema vastus oli oodatust tunduvalt igavam.
«Hispaanias on kaheksa kraadi, Mehhikos on 30. See on viis, kuidas auto kuumemaks ajada. Lisaks muude piirajatega mootoril me katsime ära suure osa õhuvõtuavast ja panime auto uskuma, et see on Mehhikos mägedes, kuigi tegelikult nii ei olnud,» seletas Fowler.
«Nägin sotsiaalmeedias jutte uuest aerodünaamika seadeldisest. See pani mind naerma,» lisas ta.
Edasi seletas ta, et Euroopast on praegusel aastaajal keeruline leida Mehhikoga sarnaseid tingimusi, nii et tuleb leida kompromisse kõrguse, teekatte ja temperatuuri vahel.