Itaalia TCR autoringrajasari on aastatega tublisti arenenud. Kui 2021. aastal ALM Honda Racing esmakordselt sarjas osales, olid eestlased esimene välisvõistkond. 2023. aastal on stardijoonele oodata pea 40 autot ja meeskonnad ning sõitjad tulevad lisaks Itaaliale üle maailma. Lisaks Itaalia TCR sarjale osalevad sõitjad juunis Vallelunga rajal toimuval TCR World Tour sarja etapil, mis on selle klassi absoluutne tippsari.
Ruben Volt: «Kuna eelmine aasta näitas, et suudame võidelda poodiumikohtade nimel, siis see oleks kindlasti peamine eesmärk nii etappidel kui hooaja kokkuvõttes. Kui hooaja käigus selgub, et saame kaasa rääkida ka meistritiitli nimel, siis sihime kindlasti ka seda. Esimene eesmärk on hetkel TOP 3 hooaja kokkuvõttes.»
Mattias Vahtel: «Hooajaeelne test läks meil kõigil hästi. Saime head infot nii auto kui rehvide osas ja samuti mingi pildi ette konkurentide osas. Minu enda kiirus hakkas eelmise hooaja teises pooles olema seal, kus võiks olla ja sealt on hea jätkata. Olen nõus Rubeniga, et poodiumikohad on kindlasti eesmärgiks. Eraldi tooks välja ka selle, et peame olema peale teist etappi üldarvestuses TOP 12 hulgas, sest just 12 sõitjat saavad TCR World Tour etapil, mille raames sõidetakse Itaalia sari, peale. Kindlasti tahaks sõita maailma tugevaima sarja etapil.»
Antti Rammo: «Olen hooajaks valmis. Kindlasti olen selleks hooajaks paremini kõigega kohanenud ja tunnen, et areng on olnud kiiruses ja ka mujal. Eesmärk ongi olla kiirem kui eelmine aasta, tahaks püüda TOP 5 kohti ja miks mitte ka poodiumit. Eelmise aasta koht ei näidanud kindlasti mu kiirust, läbi hooaja oli palju ebaõnne, mida tahaks tänavu vältida. Kuna lõpliku pildi selles osas, kes tänavu sõidavad ja millise tempoga saame esimesel nädalavahetusel, siis peale seda saan oma eesmärke täpsemalt seada.»