Ott Tänak on pärast Horvaatia MM-etappi punktiarvestuses neljandal kohal ja kaotab liidrile nelja punktiga. DirtFihi ajakirjanik Luke Barry leiab, et kui Tänak tahab M-Spordi ettevalmistatud Ford Puma Rally1-autoga MM-tiitli eest võidelda, siis tuleb töökindluse probleemid ületada ja auto ei tohi enam laguneda.
Ralliajakirjanik: kui Tänak tahab MM-tiitlit võita, ei tohi Ford enam laguneda
«Korraks tundus, nagu kuuluks Horvaatia ralli Ott Tänakule. Ralli liidrit [Elfyn] Evansit taga ajades vähendas M-Spordi sõitja rivaaliga vahet, kuid tekkinud hüdraulikaprobleem tõmbas hoogu maha ja teist aastat järjest tuli Tänakul leppida teise kohaga.
«Ühest küljest oli see 2019. aasta maailmameistri jaoks äärmiselt positiivne ralli. Ta pole kunagi varem Puma Rally1-auto rooli tundunud nii õnnelik ja enesekindel. Kuid tõenäoliselt maksis auto töökindluse puudumine talle esikoha – ja see ei saa korduda, kui Tänak tahab MM-tiitlit võita,» kirjutas Barry DirtFishi artiklis.
Seni sõidetud neljal MM-etapil on Tänakul olnud Fordiga pidevalt suuremaid ja väiksemaid probleeme. Avaetapil Monte Carlos hakkas streikima roolivõimendi ja leppida tuli viienda kohaga. Rootsis võttis Tänak esikoha, kuid lõpuni rahule ta auto etteastega ei jäänud. Mehhikos lõppes tema võitlus esikoha nimel juba avapäeval turboprobleemi tõttu, lõpuks sai ta üheksanda koha.
«Potentsiaal on selgelt olemas, see tuleb lihtsalt ära kasutada. Lõppude lõpuks pärineb Tänaku tänavune ainus võit rallilt, kus tal sisuliselt probleeme polnud,» vihjas Barry just hooaja ainsale talverallile Rootsis.
Tänak on nelja MM-etapi järel punktitabelis 65 punktiga neljandal kohal. Neli punkti enam on teeninud tabeliliidrid Sébastien Ogier ja Elfyn Evans, 68 punkti on koos Kalle Rovanperäl (kõik Toyota). Thierry Neuville’il (Hyundai) on 58 punkti ja ta langes Horvaatia ralli järel viiendaks.
MM-sari jätkub seitsme järjestikuse kruusaralliga, neist esimene sõidetakse 11.-14. mail Portugalis.