WRC-sarja eksperiment hübriidtehnoloogiaga võib saada kuulsusetu lõpu

Karl Mihkel Eller
Copy
Rally1-autod võivad 2025. aastaks jääda ilma hübriidtehnoloogiast, kui FIA, WRC ja Compact Dynamics, mis on hübriidakude tootja, ei jõua uue lepingu osas kokkuleppele.
Rally1-autod võivad 2025. aastaks jääda ilma hübriidtehnoloogiast, kui FIA, WRC ja Compact Dynamics, mis on hübriidakude tootja, ei jõua uue lepingu osas kokkuleppele. Foto: @World/M-Sport

Teist hooaega kasutuses olevate hübriidajamiga Rally1-autode tulevik on küsimärgi all. Rallimaailma tippklassi päästerõngaks võib saada e-kütus.

Eelmisel hooajal algas autoralli MM-sarjas uus ajajärk, kui kasutusele võeti hübriidajamit kasutavad Rally1-autod. Rahvusvaheline Autoliit (FIA) on pidanud endale tuhka pähe raputama, sest eelmise põlvkonna WRC-autost odavamana reklaamitud sõiduvahendi hind oli ületanud miljoni euro piiri.

Nädala alguses kirjutas ralliportaal DirtFish, et Rally1-autod võivad saada veel ühe hoobi, kui masinatele hübriidtehnoloogiat pakkuva ettevõtte Compact Dynamicsiga ei jõuta kokkuleppele uue lepingu tingimustes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles