![Rally1-autod võivad 2025. aastaks jääda ilma hübriidtehnoloogiast, kui FIA, WRC ja Compact Dynamics, mis on hübriidakude tootja, ei jõua uue lepingu osas kokkuleppele.](http://f12.pmo.ee/cPWjVlZrxCtCBBQqncPov5hDqNM=/1442x0/filters:focal(2547x845:3012x1305):format(webp)/nginx/o/2023/05/10/15310872t1he56d.jpg)
Teist hooaega kasutuses olevate hübriidajamiga Rally1-autode tulevik on küsimärgi all. Rallimaailma tippklassi päästerõngaks võib saada e-kütus.
Teist hooaega kasutuses olevate hübriidajamiga Rally1-autode tulevik on küsimärgi all. Rallimaailma tippklassi päästerõngaks võib saada e-kütus.
Eelmisel hooajal algas autoralli MM-sarjas uus ajajärk, kui kasutusele võeti hübriidajamit kasutavad Rally1-autod. Rahvusvaheline Autoliit (FIA) on pidanud endale tuhka pähe raputama, sest eelmise põlvkonna WRC-autost odavamana reklaamitud sõiduvahendi hind oli ületanud miljoni euro piiri.