Mercedese vormelitiim on pärast F1-sarjas läbi viidud suuri reeglimuudatusi olnud kiirematest maas, kuid nüüd tehti tõenäoliselt esimene suurem samm paremuse suunas.
FOTO ⟩ Lõpuks ometi! Mercedese F1-tiim lahendas suure vea
Mercedes ujus 2022. aasta. jõustunud regulatsioonidega võrreldes ülejäänud tiimidega vastuvoolu. Kui enamik tiime otsustas laiade küljekondlite kasuks, siis Mercedese tiimi autode küljekondlid olid sisuliselt olematud.
Küll ei toonud see oodatud edu ning terve möödunud hooaeg nähti vaeva, et kiirematele järele jõuda. Hooaja teises pooles saadi küll üks võit, kuid tänavuse hooaja esimesed võistlused näitasid, et sellise lahendusega pole võimalik konkurentidele järgi jõuda.
Nõnda lubatigi, et auto arenduses võetakse uus suund ning Monaco GP esimesel vabatreeningul võiski näha Mercedest laiade küljekondlitega sõitmas.
Comparativas de los nuevos pontones de Mercedes
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) May 25, 2023
New @MercedesAMGF1 sidepods comparissions #f1 #MonacoGP pic.twitter.com/NuMcAYaPMe
Hetkel pole veel teada, kas uus lahendus toob loodetud edu. Monaco GP esimesel vabatreeningul oli Lewis Hamilton kolmas, kuid tiimi teine sõitja George Russell piirdus alles 15. kohaga. Olgu ka mainitud, et vabatreeningute järgi ei tasu põhjapanevaid järeldusi teha.