Autoralli MM-sarjas on viimastel kuudel spekuleeritud, kes võiksid olla need tootjad, kes huvituvad tippklassi ehk Rally1ga liitumisest. Portaali DirtFishi abil teame nüüd, et Citroën ei naase.
Tuntud autotootja ei tule WRC tippklassi
Prantsusmaa tootja lahkus tippklassist 2019. aastal, kuid ei tõmmanud rallipistikut seinast, sest nende C3 Rally2 kihutab MM-sarjas edasi. Tegemist pole teps mitte kehva autoga, kuna Citroëni sõitja Yohan Rossel juhib WRC2-klassi arvestust.
«Rally2-klass on meile õige koht, sest väljakutse on tohutu. Konkurents on meeletu ning see on hea viis näidata Citroëni mootorispordiosakonna oskusi ning kuidas oleme suutelised ehitama väga hea võimekusega autosid. Me ei saa praegu Rally1-klassi tulla,» kostis Citroëni üks ninamehi Didier Clément DirtFishile.
Mis peaks aga MM-sarja juures muutuma, et Citroën kaaluks tippklassi naasmist? Vaja on madalamaid kulusid ja rohelisemat mõtlemisviisi, sõnas Clément.
Citroën on MM-sarja edukaim autotootja, kui nende neljarattalistega on võidetud 102 etappi. Lõviosa neist kuulub üheksakordsele maailmameistrile Sébastien Loebile, kes võitis Citroëniga tervelt 79 MM-rallit.