Tänaku kannatustes ei pruugi süüdi olla M-Sport, vaid hoopis FIA

Karl Juhkami
, reporter
Copy
Rallis kehtivad kindlad reeglid, mis võivad antud olukorras samuti Ott Tänaku ja Martin Järveoja tegemisi pärssida
Rallis kehtivad kindlad reeglid, mis võivad antud olukorras samuti Ott Tänaku ja Martin Järveoja tegemisi pärssida Foto: M-Sport

Autoralli MM-etapp, Ford Puma, tehniline rike ja Ott Tänak on sõnad, mis sel hooajal kahetsusväärselt palju ühte lausesse kuulunud.

Tänak liitus M-Spordi meeskonnaga, teades, et tal tuleb esimestel kuudel kõvasti vaeva näha, et Fordi Rally1-auto käepäraseks teha. Paraku kummitavad Pumat juba eelmisest aastast mitmesugused (pisi)probleemid, mis ei võimalda masinast kõike välja pigistada.

Et Pumaga kannatab kiiresti sõita, näitas Sébastien Loeb juba mullu Monte Carlos, kui jättis konkurendid selja taha. Liidrikohta hoidis prantslane ka Portugalis, Keenias ja Kreekas, ent kõigil neil juhtudel jättis tehniline rike ta lõpuks teepervele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles