WRC2-klassis kihutav Yohan Rosselil õnnestus Citroen C3 masinaga võidutseda küll nii Monte Carlo kui ka Horvaatia asfaldirallidel, kuid kruusal pole prantslase sõnul võimalik selle autoga võidu sõita.
Prantsusmaa ralliäss krimpsutab nina: selle masinaga pole võimalik kiiresti sõita
«Mõistagi sain häid punkte, aga mul polnud kiirust ega enesekindlust. Peame oma autot täiustama, sest kui me kruusal lahendusi ei leia, on meistritiitli eest võitlemine võimatu,» sõnas viimatisel Sardiinia rallil neljanda kohaga leppima pidanud Rossell WRC-sarja kodulehele.
MM-sarja üldseisule otsa vaadates on Rosseli muret muidugi raske mõista, sest nelja etapi järel on tal koos 77 punkti ning lähimaid rivaale Oliver Solbergi ja Gus Greensmithi edestab ta vastavalt 13 ja 15 silmaga.
Lisaks on WRC2-klassis võimalik sõitjatel üks sõit n-ö mahakandmisele saata, sest seitsmest punktisõidust lähevad kokkuvõttes arvesse vaid kuue parima ralli tulemused.
Ent kogutud punkti- ja tagataskus olev eksimispuhver meest ei lohuta, sest edasine hooaeg koosneb suures osas just kruusarallidest, kus Citroen C3 Rally2 masin Portugali ja Sardiinia rallidel kogetu põhjal ei tööta.
«Kui pidamine on kuivades oludes halb, siis on masinaga võimatu sõita. Kui on märjad olud, siis pole samuti mingit pidamist: sõidan justkui jääl. Sellises olukorras ei saa gaasi vajutada. Kui sõidaksin normaalselt, oleksin kohe teelt väljas,» põrutas ta.
Prantslase sõnul vajab ennekõike uuendamist masina geomeetria. «Usun, et asi on selles, sest tänavu on meil uue seguga kõvad rehvid. Eelmisel aastal seda mure polnud. Ma ei saa rehve normaalselt kasutada. Pidamist pole, ma ei saa autoga mängida ja ajad on seetõttu kesised,» resümeeris ta.