Hetkel on autoralli MM-sarjas autode arendamise reeglid suhteliselt ranged ja väga palju innovatiivsust seal näha ei saa. Peagi võivad asjad osaliselt muutuda.
WRC-sari plaanib autotootjatele anda vabad käed
Mainekas ralliportaal Dirtfish kirjutab, et WRC-sari plaanib võtta snitti Le Mansi 24 tunni sõidust. See ei tähenda, et ralliautod hakkavad sõitma korraga terve ööpäeva, vaid alates 2012. aastast on Le Mansi võidusõidul olnud Garage 56-nimeline võistlusklass, kust saab võtta maksimaalselt osa üks auto ja mis on mõeldud erinevate prototüüpide jaoks.
Dirtfish kirjutab, et Garage 56 reeglid ei tähendaks WRC-sarja põhiklassi, vaid oleks selle tugiklassiks. Palju informatsiooni selle kohta ei ole ja osad allikad keeldusid üldse selliste plaanide olemasolu.
«WRC on kõige asjakohasem mootorisport terves maailmas. Me võtame visuaalselt identsed autod sellistele, mida sina ja mina ostame ja testime neid maailma kõige ekstreemsemates oludes,» ütles üks allikas.
«See plaan annaks tootjatele võimaluse näidata täpselt, mida nad suudavad teha. Olles autotööstuse parima ja kõige võrreldavam testilava, oleme vajanud sellist prototüüpide testilava juba mõnda aega,» jätkas allikas.
Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) tehniline direktor Xavier Mestelan Pinon nõustus, et see annaks tootjatele võimaluse erinevaid prototüüpe testida, kuid ei soovinud pikemalt seda kommenteerida.