Mehhikos toimunud WRC etapp lõi kohaliku piirkonna majanduslikult õitsema, kui turismiga teeniti 35,6 miljonit eurot.
Autoralli MM-etapi korraldamine tõi riigile sisse miljoneid
Ralli toimus kolmes linnas: Leónis, Guanajuatos ja Silaos, kus ligi 600 000 kohale sõitnud fänni nautisid MM-i sarja naasmist Põhja-Ameerikasse. Hotellid olid linnades 61-protsendilise täituvusega.
Guanajuato turismiministeeriumi andmetel aitas 16.-19. märtsil toimunud võistlus teenida piirkonnale otseselt ja kaudselt 695 miljonit peesot (35,6 miljonit eurot).
Ministeeriumi peasekretär Juan José Álvarez Brunel rõhutas, kuidas ralli naasmine Mehhikosse aitas riiki taas maailmale tutvustada. «Meie kõrvalteede ilu, keskkond ja suurepärased lood, mida Guanajuatost jutustatakse,» sõnas Brunel.
WRC Promoteri tegevdirektor Jona Siebel rääkis, et organisatsioonil oli hea meel pärast koroonapandeemiat korraldada autoralli MM-etapi taas Põhja-Ameerikas. «Peaaegu 600 000 fänni Mehhiko rallil tõestab, kui suur on Põhja-Ameerikas rallisõidu kirg.»
«Guanajuato linnakatse ja El Brinco katsed annavad WRC-le oma erilise identiteedi. Meeldiv oli edastada neid katseid meie ülemaailmsele publikule,» ütles Siebel.