Autoralli MM-sarja tuleviku osas on pikalt arutatud võimalike suundade üle: on selleks siis elekterimootorid, vesinikul töötavad jõuajamid, hübriidlahendused või vanad head bensiinimootorid.
Tõeline rallifänn! Toyota president selgitas, miks elektrimootorid WRCsse ei sobi
Toyota president Akio Toyoda tahaks, et WRC-sari valiks tulevikusuunaks vesiniku, kuid veelgi enam loodab ta, et valik ei langeks elektrile. Seda vägagi elemantaarsel põhjusel. «Mootorispordist rääkides on heli ikkagi üks põhilisi elemente, mis inimesi elevile ajab,» sõnas ta Le Mansi 24-tunni võidusõidul väljaandele DirtFish.
«Võib-olla ringrajal, kus sul on samaaegselt palju masinaid kihutamas, pole sul tarvis nii väga helile keskenduda, kuid WRCs, kus sul tuleb metsade ja põldude vahel pikalt järgmist autot oodata, ei kujuta ma ette, kuidas sa ühtäkki näed tolmu, lund või liiva lendamas, kuid mingit häält see lähenev masin ei tee,» jätkas ta.
«Mina usun selgelt, et autorallis on helil väga tähtis osa: see on see, mis paneb fänne mootorispordi armastama. See pole müra, vaid heli! Ma tean, et see pole päris kõigi jaoks nii, kuid minu jaoks on see [masina heli] kui hällilaul,» sõnas Toyoda.