Tiimipealik nõuab muutusi: miks peaks ükski autotootja tahtma praegu WRCsse tulla?

Karl Mihkel Eller
Copy
Soomlane Emil Lindholm (pildil) sõidab Hyundai i20 Rally2-autoga. Lõuna-Korea autotootja meeskonnapealiku Cyril Abitebouli arvates võiksid tulevikus tippklassi ralliautod baseeruda just Rally2 mudeli edasiarendusel.
Soomlane Emil Lindholm (pildil) sõidab Hyundai i20 Rally2-autoga. Lõuna-Korea autotootja meeskonnapealiku Cyril Abitebouli arvates võiksid tulevikus tippklassi ralliautod baseeruda just Rally2 mudeli edasiarendusel. Foto: Sander Ilvest

Hyundai rallitiimi ülemus Cyril Abiteboul on päris avameelselt selgitanud, kuidas võiks WRC-sarja viia uuele tasemel, et see tekitaks huvi ka teiste autotootjate seas. Praegusel kujul toimiva MM-sarjaga ei näe ta liitumas ühtegi uut autotootjat ning kahtleb, kas olemasolevad soovivad jätkata.

Aastatel 2014-2020 vormel 1 sarjas Renault meeskonda juhtinud Abiteboul on viimase poole aasta jooksul kohanenud eluga rallikarussellis. Jaanuaris teatati, et 45-aastane prantslane võtab sisse Hyundai tiimipealiku positsiooni.

F1st tulnud Abitebouli jaoks on WRC-s kõige raskem kohaneda sellega, et autosid on hooaja jooksul võimalik väga vähe uuendada. Tema oli harjunud, et kuninglikus vormeliklassis võis sisuliselt igal nädalal vormelile uusi detaile lisada, kuid ralli tippklassis asjad nii lihtsalt ei käi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles