Rally Estonia lõppes Ott Tänaku jaoks suuresti enne kui alatagi jõudis. Nüüd selgus, et Rahvusvaheline autoliit (FIA) proovis olukorda kuidagigi klattida.
Uskumatu! FIA tegi pärast Tänaku valusat karistust konkurentidele raju pakkumise (4)
Meenutame, et Tänak sai juba enne esimest võistluskatset viieminutilise ajatrahvi, sest tema Ford Puma mootor ütles testikatse avaläbimsel üles ja läks vahetusse. Arvestades Eesti kiiretes oludes oli selge, et puhta sõiduga saarlane suurde mängu ei sekku. Lõpuks saigi ta Rally1-klassis viimase, kaheksanda koha.
Veidi pärast võistluse lõppu kirjutas Soome ajaleht Keskisuomalainen, et FIA rallidirektor Andrew Wheatley uuris pärast testikatset Hyundai ja Toyota tiimidelt: kas nemad ei tahaks oma sõitjatele täpselt sama karistust? Ehk põhimõtteliselt soovis ta kunstlikult põnevust luua.
Tõsi, nii mõnegi konkurendi arvates oli Tänakule määratud ajatrahv liiga karm. Samas on selline karistus reglemendis mustvalgelt kirjas. Wheatley ütles varasemalt, et jõuallikaid puudutav reeglistik vaadatakse üle tulevaks hooajaks.
Keskisuomalaineni andmetel lükkas Toyota pakkumise kõhkluseta tagasi. Wheatly viitas oma palves aprillikuisele Horvaatia rallile, kus otsustati Craig Breeni surma tõttu, et võistkondlikele punktidele sõidavad igast tiimist vaid kaks varem valitud ekipaaži.