Võrreldes Klaipedaga oli Po jõel asuv võistlusrada palju stabiilsem ja kui Leedus mängis kõva rolli sõiduoskus ekstreemsetes tingimustes siis San-Nazzaros asuval rajal mängis rohkem rolli lõppkiirus.
Q1 kvalifikatsioonis kus selekteeritakse välja 15 kiireimat, sõitis kiireima aja välja Stefan Arand. Q2 kvalifikatsioonis vajutas aga gaasi põhja Monacot esindav Giacomo Sacchi ja sõitis välja parima aja. Arandil oli kuues aeg millega ta pääses kuue parima hulka Q3 kvalifikatsiooni. Viimases kvalifikatsioonis näitas parimat aega Al Qemzi võttes võidu norraka Tobias Munthe-Kaasi ja Sacchi ees. Arand sai sõita kolm ringi kui hakkas tõrkuma mootori kütusesüsteem ning kvalifikatsioon katkestamisega tuli leppida kuuenda ajaga.
Stardis sai parima lähte Al Qemzi. Esimese ringi lõpus juhtis Al Qemzi, Sacchi oli teine, Munthe-Kaas kolmas ja Arand neljas kuid sõit katkestati kuna 10. kohal sõitnud rootslanna Mathilda Wiberg oli paigast ära sõitnud kaks pöördepoid mis tuli asendada.
Kordusstardist sööstis Al Qemzi jälle sõitu juhtima kuid juba teisel ringil tõsteti kollane lipp, mis tähendas kiiruse vähendamist ja möödasõitude keeldu. Munthe-Kaas oli positsioonivõitluses kokku põrganud soomlase Totti Kemppaneniga ning Kemppaneni paat tuli rajalt ära pukseerida. Rohelise lipu tõustes läks sõit uuesti Al Qemzi juhtimisel lahti ja üllatajaks oli väga hästi rohelise lipu ära tabanud rootslane Daniel Segenmark kes tõusis teisele kohale Sacchi ja leedulase Edgaras Riabko ees. Arand suutis hoida oma positsiooni ja alustas sõitu uuesti viiendal kohal.