Eesti esimesel rahvusvahelisel autorallil Baltika 84 saavutati väga tugev 6. koht, seljataha jäeti mitmed tugevad sõitjad. Sellel rallil startisid Hardi ja Udo Mets Lada VFTSga. Hooaeg jätkus välisvõistlustega Ida-Saksamaal ja Tšehhoslovakkias, kus osaleti Sotsialismimaade karikasarja Sõprus etappidel.
Hooajal 1985 oli olulisim autoralli Eestimaa teedel rahvusvaheline Sotsialismimaade etapp Sojuz 85, kus eestlastest parima tulemuse ehk absoluutarvestuse II koha saavutasid Hardi Mets ja Udo Mets. 1985. aasta hooaeg tõi vendadele kaasa esimese autoralli absoluutvõidu, see saavutati Vana Toomase rallil. Oodatud tulemus jäi tulemata aasta lõpus NSVLi meistrivõistlustelt, kui sõiduviga rikkus tulemuse ning piirduti kuuenda kohaga.
1986. aasta Sotsialismimaade karikasarja Sõprus rahvusvahelisel autorallil Tallinnas saavutasid Hardi Mets ja Udo Mets II koha, ehk korrati aastatagust tulemust. Sama aasta kevadel Vana Toomase autorallil saavutati absoluutvõit, seda teist aastat järjest. Maikuus toimunud rahvusvahelisel autorallil Lada 86 oli Hardi ja Udo Metsal autol au kanda stardinumbrit 1, hea tulemuse rikkus rehvipurunemine Ojasoo kiiruskatsel.
Juulis toimunud Estonia autorallil, kus jagati välja Eesti meistrite medalikomplektid, saavutati 8. klassis hõbemedalid, see oli ühtlasi esimene Eesti meistrivõistluste medal, mis saavutati Ladaga sõites.
1987. hooaeg algas Vastlaralli II kohaga, samas jäi see sõit vendadel viimaseks ERF-Mobile meeskonnas, edaspidi jätkati juba Karksi ralliklubi esindamist.
Kevadisel Vana Toomase autorallil saavutati uue klubi all absoluutarvestuse II koht, rahvusvahelisel Lada 87 rallil III koht. Eesti meistrivõistlustelt Estonia 87 autorallilt tuli taaskord täistabamus absoluutvõiduna ning kuldmedalid, millele lisandusid hilissügisel NSVLi meistrivõistluste hõbemedalid. See oli Hardi ja Udo Metsa karjääri vaieldamatult edukaim hooaeg.