Kauaoodatud WRC uuendused külvasid rohkem segadust

Karl Mihkel Eller
Copy
Lõuna-Korea rehvitootjast saab WRC uus ametlik partner, mis on pannud kulmu kergitama ka kogenumad rehviekspedid. Kuidas peaks rallis vähe kogemust omav firma suutma aastaga valmis saada tasemel rehvisegud, lisaks lamell- ja naastrehvid?
Lõuna-Korea rehvitootjast saab WRC uus ametlik partner, mis on pannud kulmu kergitama ka kogenumad rehviekspedid. Kuidas peaks rallis vähe kogemust omav firma suutma aastaga valmis saada tasemel rehvisegud, lisaks lamell- ja naastrehvid? Foto: Friedemann Vogel/EPA/Scanpix

Rahvusvahelise autoliidu (FIA) Maailma mootorispordi nõukogu (WMSC) pani sel nädalal paika, millised saavad olema autoralli MM-sarja muutused järgmisel hooajal ja lähitulevikus. Seni välja hõigatust olulisemad on uus punktisüsteem ja 2025. aastast alustav rehvipartner Hankook. Paljud küsimused on aga 48 päeva enne WRC hooaja algust vastuseta.

Ralli-, vormeli- ja ringrajamaailma kiired ja vihased kogunesid sel nädalal Aserbaidžaani pealinnas Bakuus, kus toimus FIA üldkogu, mis kulmineerub täna auhinnagalaga, kus saavad võidukarikad kätte ka näiteks Kalle Rovanperä ja Max Verstappen.

Enne kui avatakse vahuveinipudelid ja astutakse punasele vaibale panid mootoripordi kõige tähtsamad ninad paika tulevikuplaane. Ralli MM-sarja kohta väljastati lühike kommünikee, millest võis välja lugeda, et suvel arutluse all olnud suuri reforme ei tule, kuid praegused otsused pakuvad suuremaid ja väiksemaid raputusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles