Juutuuberid pürgivad oma profitiimiga Tour de France’ile

Siim Kaasik
, reporter
Copy
Juutuuber Bas Tietema pani aluse jalgratta profimeeskonnale, kus sõitis tänavu ka ise. Järgmisel hooajal taandub mees spordidirektoriks.
Juutuuber Bas Tietema pani aluse jalgratta profimeeskonnale, kus sõitis tänavu ka ise. Järgmisel hooajal taandub mees spordidirektoriks. Foto: Instagram/@bastietema

Sõprade loodud Youtube’i kanalist välja kasvanud TDT-Unibet jalgrattameeskond tahab 2026. aastal võistelda Tour de France’il.

Hollandisse registreeritud tiim sai alguse 2011. aastal Youtube’i loodud kanalist Tour de Tietema, mille taga on kolm sõpra Bas Tietema, Josse Wester ja Devin van der Wiel.

175 000 jälgijaga kanalist võib näha kõiksugu meelt lahutavaid jalgrattateemalisi videoid. Näiteks sellest, kuidas mehed 2019. aasta Tour de France’il sõitjatele Coca-Cola purke jagasid või velotuuri viimase etapi finišis Champs-Élysées’s pitsat pakkusid. Samas videoseerias võtsid nad linnaratastega ette ka Mont Ventoux’ tõusu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles