WRCd võib ees oodata tülikas lepinguvaidlus

Karl Mihkel Eller
Copy
Ott Tänaku Hyundai i20 N Rally1-auto Rootsi MM-rallil. Järgmisel aastal kaob neilt hübriidajam, kuid selle tootjal on WRCga kehtiv leping 2026. aastani.
Ott Tänaku Hyundai i20 N Rally1-auto Rootsi MM-rallil. Järgmisel aastal kaob neilt hübriidajam, kuid selle tootjal on WRCga kehtiv leping 2026. aastani. Foto: Bastien Baudin / Hyundai Motorsport GmbH / Austral

Läinud nädala keskel tulnud uudis, et Rally1-autodelt kaob 2025. aastal hübriidajam, tekitas paljudes positiivseid emotsioone, kuid Saksamaa ettevõtte Compact Dynamicsi peakontoris oli olukord vastupidine. Just see firma on hübriidajamite tarnija ning mullu uuendatud lepingu põhjal teevad nad seda 2026. aastani. Seega võib WRC-sarja ja Compact Dynamicsit ees oodata tülikas lepinguvaidlus.

2022. aastal tutvustatud Rally1-autode kõige uuenduslikumaks osaks oli hübriidajam, mis võimaldab autodele anda lisajõudu ning vajadusel sõita vaid elektrit kasutades.

Kui eelmisel aastal tekkis küsimus, mis saab hübriidajamist, kui leping Comapct Dynamicsiga lõpeb, siis said need mured murtud, kui tarnijaga pikendati lepingut 2026. aastani. Värske otsuse valguses on aga tegemist tülika lepinguga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles