Kas WRC reform toob sarja uusi autotootjaid?

Karl Mihkel Eller
Copy
Yohan Rossel Citroen C3 Rally2-autoga Monte Carlo rallil. Prantslane hoiab pöidlaid, et ka Prantsusmaa autotootja sooviks tulevikus Rally1-auto turule tuua.
Yohan Rossel Citroen C3 Rally2-autoga Monte Carlo rallil. Prantslane hoiab pöidlaid, et ka Prantsusmaa autotootja sooviks tulevikus Rally1-auto turule tuua. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Eelmisel nädalal teatas Rahvusvaheline autoliit (FIA) ralli MM-sarja lähiaastatel ees ootavatest muudatustest. Kas see võiks tähendada, et lisaks olemasolevale kolmele WRC tiimile – Hyundai, Toyota ja M-Sport – võiks tulla lisa?

Vastavalt WRC töörühma tehtud soovitusele otsustas Maailma mootorispordinõukogu (WMSC), et järgmisest aastast alates ei sõida Rally1-autod enam hübriidajamiga. Lisaks vähenevad aerodünaamilised omadused. Tippklassi autod tuuakse seega lähemale Rally2-autodele.

Aastaid Citröeni Rally2-autoga võistelnud prantslane Yohan Rossel on otsustega rahul. «Oli selge, et midagi tuleb ette võtta ja ka nemad (FIA – toim) said sellest aru. Nüüd on küsimus selles, millises suunas iga autotootja liikuda soovib,» ütles Rossel Prantsusmaa Rallye Sporti veebisaidile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles