Toyota eestlasest insener avaldas, mis on kõige keerulisem Rally1-auto detail

Postimees Sport
Copy
Hyundai sõitja Esapekka Lappi 2023. aasta Jaapani MM-rallil, kus sadas väga palju vihma ja kojamehed said kõvasti vatti.
Hyundai sõitja Esapekka Lappi 2023. aasta Jaapani MM-rallil, kus sadas väga palju vihma ja kojamehed said kõvasti vatti. Foto: Fabien Dufour / Hyundai Motorsport

Sel nädalal jätkub ralli MM-sari Keenias Safari ralliga. Tegemist on hooaja esimese n-ö ülemereralliga, kuid enne seda avaldatud «Powerstage» taskuhäälingu osas rääkis kuni eelmise kuuni Toyota rallitiimis võistlusinsenerina töötanud Taaniel Tigas, mis on Rally1-autode juures kõige rohkem kirutud detail.

«Kõik pakkumised on enamasti mootor, juhitavus ja kõik muu, aga kui sa võtad ühiku kaupa, siis kõige rohkem sõitjate kaebusi tuleb kojameeste kohta,» tõdes Tigas «Powerstage'is».

Kojamehed tunduvad olema kõige lihtsam detail, kuid tihedas vihmas on nende töökindlus sõitjale ülioluline. Tigase sõnul sõltub see autotootjast, kas kojamehed on sarnased tavaautoga, kuid üldjuhul töötavad need kiiremini kui tänavasõiduautol.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles