:format(webp)/nginx/o/2024/04/21/16021308t1h1b81.jpg)
Ei ole tavapärane, et WRC-sarjas jõuavad kõik startinud tippklassi sõitjad finišisse suuremate probleemideta. Kuigi Horvaatia MM-etapi viimane päev osutus väga sündmusterohkeks, siis ei katkestanud sel etapil ükski kaheksast Rally1-autost.
Ei ole tavapärane, et WRC-sarjas jõuavad kõik startinud tippklassi sõitjad finišisse suuremate probleemideta. Kuigi Horvaatia MM-etapi viimane päev osutus väga sündmusterohkeks, siis ei katkestanud sel etapil ükski kaheksast Rally1-autost.
Viimati sai sellist asja näha mullu suvel Eesti MM-etapil. Tasub täpsustada, et kõik esialgu stardis olnud tugevaima klassi sõitjad on finišisse jõudnud ennegi, aga kui välja jätta 2023. aasta Rally Estonia, siis oli keegi neist alati lõpetanud superrally-süsteemis.
Järgmise sellise võistluseni jõudmiseks tuleb ajaratast korralikult tagasi kerida, sest see leidis aset 2019. aastal Korsikal. Kusjuures Prantsusmaale kuuluval Vahemere saarel toimunud MM-etapil oli katkestajaks kohalik sõitja Robert Simonetti, kes ei sõitnud kõige uuema WRC-autoga.
Võttes arvesse tehasemeeskondade sõitjad, siis enne tänavust Horvaatiat ja mullust Rally Estoniat jõudsid kõik startinud tippklassi autod finišisse 2014. aastal Austraalias.
Tõsi, Rally1-autode ajastul on tippklassis jäänud sõitjaid vähemaks. Kui varem oli WRC-klassis startinuid tavapäraselt tosinkond, siis Horvaatias oli stardis vaid kaheksa Rally1-autot: kolm Hyundaid ja Toyotat ning kaks Fordi.