:format(webp)/nginx/o/2024/04/22/16023298t1he33d.jpg)
Läti parim rallisõitja Mārtiņš Sesks liitub kaheks kiireks MM-ralliks Poolas ja Lätis M-Sport Fordi meeskonnaga ning saab mõlemal võistlusel sõita Ford Puma Rally1-autoga.
Läti parim rallisõitja Mārtiņš Sesks liitub kaheks kiireks MM-ralliks Poolas ja Lätis M-Sport Fordi meeskonnaga ning saab mõlemal võistlusel sõita Ford Puma Rally1-autoga.
24-aastane Sesks sai sellise võimaluse tänu WRC ja M-Spordi toetusprogrammile. Tegemist on esimese säärase koostööga, kus MM-sarja korraldaja toetab mõnda sõitjat WRC-klassi hüppamisel. Seni on Sesks sõitnud peamiselt kaasa Rally2-autoga EM-etappidel, 2020. aastal tuli ta JWRC-klassis teiseks.
Poolas võistleb Sesks hübriidakuta Pumal, kuid Lätis teeb ta kaasa täpselt sama autoga, millega sõidavad M-Spordi põhimehed Adrien Fourmaux ja Grégoire Munster.
Sesks on end tõestanud kiire sõitjana just kruusarallidel. Kahel viimasel aastal on ta Liepajas toimunud EM-etapi võitnud, mullu võidutses ta ka EM-sarja kuulunud Poola rallil.
«Olen siiralt tänulik, et saan unistuste täitumiseks ühendada jõud M-Sport Fordiga ja WRC promootoriga ja astuda märkimisväärse sammu Rally2-lt Rally1 tasemele. Seda tuli mulle kaks korda öelda enne, kui sain täielikult uskuda, et pääsen võistlema koos rallimaailma eliidiga Rally1-autoga,» sõnas Sesks pressiteates.