Tänaku tiim võtab riski, mis võib väga valusalt kätte maksta

Karl Mihkel Eller
Copy
Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali MM-rallil.
Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali MM-rallil. Foto: Fabien Dufour / Hyundai Motorsport

Ralli MM-sarja võivad ees oodata suured muutused. Veebruari lõpus välja hõigatud plaani järgi peaksid Rally1-autod järgmisel hooajal muutuma natuke aeglasemaks ja Rally2-autod kiiremaks. Kui Toyota teeb uue prototüübi kallal katsetusi, siis Hyundai tiimipealik Cyril Abiteboul kinnitas, et nemad panustavad täielikult olemasoleva auto arendamisesse ja ei kuluta võimalike uute reeglitega kohanemiseks sentigi.

WRC-sarja tulevik saab selgeks 11. juunil, kui toimub maailma mootorispordi nõukogu (WMSC) istung, kus hääletatakse 2025. ja 2026. aasta tehniliste reeglite muudatuste üle. Tänaku tööandja tunnistas, et kui nad proovinuks veel seni kinnitamata reeglitega võidu joosta, oleks sel olnud meeskonnale oluline mõju.

«Meil pole tõesti ressursse ega huvi, et kõiki võimalikke variante katta. Nii et selle asemel, et püüda teha natuke kõike – mis pole mootorispordis kunagi hea – oleme teinud teadliku valiku suunata 100 protsenti oma ressurssidest Hyundai i20 N Rally1-auto arendamisele,» ütles Abiteboul DirtFishile.

Tagasi üles