Prantsusmaa autobrändi seostatakse WRCga liitumisega

Toimetas Karl Juhkami
Copy
Alpine'il on praegugi rallimaailmas jalg ukse vahel, sest Rally3-klassis saab kihutada nende Renault Clioga.
Alpine'il on praegugi rallimaailmas jalg ukse vahel, sest Rally3-klassis saab kihutada nende Renault Clioga. Foto: Rita Franca/SIPA

Rallimaailma tagatubades sahistatakse aina rohkem sellest, et juba paari aasta pärast võib autoralli MM-sarjas kaasa lüüa rohkem kui ainult kolm tiimi.

Hetkeseisuga löövad WRCs kaasa Toyota, Hyundai ja eratiimina M-Sport, kel on siiski teatud määral ka Fordi tugi. Kuni 2026. aastani see ka nii jääb, kuid pärast seda võetakse MM-sarjas kasutusele uued reeglid, mis võib kohale meelitada uusi tootjaid. 

Väljaanne DirtFish kirjutab, et 2027. aastast kehtima hakkavad reeglid peaks paika pandama tänavuse suvega, mis annaks kõikidele huvilistele piisavalt aega, et soovi korral masina kallal tööle asuda. 

Ent seda, mis suunas autoralli MM-sari liigub, ei osanud ka nemad oma allikatele tuginedes öelda.

«Elektrimasinad, keskkonnasõbraliku kütusega sisepõlemismootoriga autoga, vesinik või nende kõigi kombinatsioon – absoluutselt kõik on laual,» sõnas nende allikas, kes lisas: «Me teame, et Alpine tahtis WRC jaoks elektriautosid, kuid see ei pruugi olla meelt mööda jällegi Subarule. Otsitav lahendus pakukski ideaalis variante kõikidele.»

Kui Subaru puhul on WRC-sarjaga taasliitumise sahinaid kuulda olnud varemgi, siis Prantsusmaa autotootja Alpine'i – kuulub Renault' gruppi – nõnda kindlast huvist räägitakse kindlas kõneviisis esimest korda.

Märksõnad

Tagasi üles