Aron sai kuivades oludes sõidetud Monaco põhisõidus suurepärase stardi ja oli esimesse kurvi jõudes kerkinud kolmandaks. Seda kohta hoidis ta parimalt kohalt alustanud Richard Verschoori (Trident) ja Isaack Hadjari (Campos) kannul kuni boksipeatusteni 22. ringil.
Aga veel enne seda tekkisid Verschoori autol tehnilised probleemid, mis ei lubanud tal kurve võimalikult kiiresti läbida ning Aron tegi esikolmikust boksipeatuse esimesena. Verschoor suutis pärast rehvivahetust naasta veel prantslase ja eestlase ette, kuid nad said hollandlasest varsti mööda.
Mida võistlus edasi, seda rohkem tundus, et Aron tuleb teiseks ning Hadjar võtab kolmandat etappi järjest põhisõidu võidu. F2 põhisõidus on boksipeatus kohustuslik, kuid viimastel ringidel liidriks kerkinud O’Sullivan venitas sellega võimalikult kaua ja see tasus end ära.
Kaks ringi enne lõppu teiselt kohalt boksi läinud Joshua Dürksen (AIX Racing) sõitis pärast rehvivahetust Casino kurvis rajalt välja, mille järel kehtestasid kohtunikud virtuaalse turvaauto reegli (VSC).
See mängis kaardid kätte veel ainsana boksis käimata O’Sullivanile, kes pääses napilt enne VSCd boksi ning kuna konkurendid pidid sel ajal rajal hoogu maha võtma, suutis ta Hadjari ees oma esikohta hoida.
Nii võttiski O’Sullivan F2 debüütvõidu, ülimalt pettunud Hadjar lõpetas teisena ning Aron kolmandana. Kuigi Hadjar ja Aron kaotasin O’Sullivani võidu tõttu punkte, siis tõusis eestlane tänu Hadjari teisele kohale punktitabelis esimeseks, kui etapivõidu saanuks prantslane, oleks tema läinud eestlasest mööda.