Kodupubliku kangelane Mārtiņš Sesks pani oma kiirusega Läti MM-rallil publiku silmi pööritama. Vaata, kui palju pidi rallil osalemise eest maksma Sesksi meeskond.
Meedia avaldas Sesksi näitel, kui palju maksab üks WRC-etapp Rally1-autoga
Läti etapp oli ajaloos alles teine kord, kui Mārtiņš Sesks Rally1-autoga võistlustulle asus. Lätlane tegi kaasa ka paar nädalat tagasi toimunud Poola MM-rallil.
Väidetavalt maksab Rally1-auto rent koos võidusõiduinseneride ja mehaanikutega ühe WRC-etapi kohta umbes 500 000 eurot, vahendab Läti meedia.
Siiski ei maksnud Sesksi ekipaaž Poola ja Läti rallil osalemise eest kokku miljon eurot. Kuna üks rallidest toimus Lätis, siis oli rahvusvaheline autospordiliit huvitatud meisterliku kohaliku rallisõitja osalemisest. Meedia teatel tuli Sesksi meeskonnal nende kahe ralli eest maksta 300 000 – 400 000 eurot. Seega tuli ühe etapi eest välja käia umbes 150 000 – 200 000 eurot.
Autoralli MM-sarja eliittasemel sportlased sõidavad 1,5 miljonit maksvate sportautodega.
24-aastane Sesks oli Läti rallil kuni viimase katseni poodiumikohas kinni, kuid Ford Puma Rally1-auto käigukasti rikke tõttu langes lätlane lõpuks esikuuikust välja.
Eestist veelgi kiirematel kruusateedel toimunud ajaloo esimese ralli MM-etapi Lätis võitis kahekordne maailmameister Kalle Rovanperä. Ott Tänak tõusis viimase katsega kolmandaks ning jääb nüüd MM-sarja liidrist Thierry Neuville'ist maha kaheksa punktiga. Musta hobusena võib tiitlivõitlusesse sekkuda Lätis teiseks tulnud Sébastien Ogier, kes kaotab Neuville'ile 28 punktiga.