Haapamäki sõnul ei olnud tal Sesksi MM-debüüdi eel suuri ootusi. Viimastel aastatel on WRC-sarjas tiibu proovinud sirutada mitmed sõitjad, seda tänu sponsorite ja kohalike alaliitude toele. Peamiselt on neile võimalusi andnud M-Spordi meeskond, kui nende ridades on sõitnud Pierre-Louis Loubet, Gus Greensmith ja tänavu tippklassiga liitunud Grégoire Munster.
Üksikutel MM-rallidel on end proovile pannud näiteks soomlane Jari Huttunen, 2022. aastal sõitis ta Ford Pumaga Soomes, aga hispaanlane Nil Solans Hispaania MM-rallil Hyundaiga. Võrreldes Sesksiga ei suutnud nad endast sellist märki maha jätta.
Sadade tuhandete eurode suuruse investeeringu juures on riskid tohutud, aga Haapamäki ütleb, et kui noored sõitjad Rally1-autoga kogemusi ei saa, siis ei saa neilt ka nõuda kiiruskatsete võite.
«Enne Poola rallit polnud Sesks sõitnud ühtegi MM-tasemel sõitu, isegi mitte Rally2-autoga. Lätlane võitis mullu mõistagi EM-sarjas kaks rallit. Ja mida ta tegi MM-sarjas tippklassi autoga?
Poolas saavutas Sesks üldarvestuses viienda koha, kodupubliku ees Lätis noppis kaks katsevõitu ja oli enne viimast katset kolmandal kohal. Ta tegi pimestava ja küpse etteaste. Muidugi teadis ta kiiruskatseid kui oma viit sõrme, kuid kõik ei suuda ka sellistes tingimustes tippautoga sellist kiirust näidata,» arvas Haapamäki.
Ta ennustab, et Sesksi õnnestumisel võivad parimal juhul olla tagajärjed, mis raputavad kogu WRC-sarja. Aastatuhande vahetuse eel ja järel oli tavaline, et tippklassi pürgida soovinud sõitjad panid end esmalt WRC-klassis proovile mõnel rallil, mida nad hästi tundsid.