Saada vihje

Saaremaa rallil üldvõitja: noored kutid on paganama kiireks saanud

Copy
Ken Torn (paremal) ja Kauri Pannas (vasakul) võtsid koduteedel karjääri esimese Saaremaa ralli üldvõidu.
Ken Torn (paremal) ja Kauri Pannas (vasakul) võtsid koduteedel karjääri esimese Saaremaa ralli üldvõidu. Foto: Saaremaa Rally

Reedel ja laupäeval sõideti Saaremaal järjekorras 57. ralli, mille võitjateks krooniti Ken Torn ja Kauri Pannas. Nendest esimene rääkis, et kodusaarel ei tulnud triumf kergelt.

Avapäeva viimasel katsel valestardi eest kümne sekundilise trahvi saanud Škoda Fabia SRT Protot roolinud Torn alustas laupäeva teiselt kohalt ja kukkus päeva esimese katse järel veel koha võrra, kuid lisasid sealt edasi tempot ja tõusid kolm katset enne lõppu 3,5 sekundilise eduga ralli liidriteks. Sealt edasi Saaremaalt pärit mehed seljataha ei vaadanud ning võtsid kodusaarel karjääri esimese Saaremaa ralli üldvõidu. 

«Kuna oleme Saaremaalt pärit, siis juba pärast esiveolisega siin sõitmist on see olnud eesmärk, et ükskord see ikkagi võita. Väga-väga heaks me nende kahe rallieelse testipäevaga ei saanud.

Ralli ajal oli hoog normaalne aga mitte kõige parem. Noored kutid on paganama kiireks saanud ja lihtsaks seda võitmist meile ei tehtud. Tuli nii palju panna kui oskasime ja meie õnneks sellest jätkus,» vahendati Torni sõnu pressiteate vahendusel.

Avapäeva järel võistlust juhtinud Romet Jürgenson alustas ka laupäeva hästi. Hoolduspausi eel sõidetud katsel purunes aga Toyota GR Yaris Rally2-autol vasak esimene rehv ja WRC juunioride maailmameister pidi leppima 22. kohaga.

«Kahjuks läks meil see rehv ja midagi pole teha. Loodame, et suutsime vähemalt mingit kiirust näidata,» sõnas Jürgenson Saaremaa ralli viimase kiiruskatse finišis.

Üldarvestuses teisena lõpetanud 18-aastane Patrick Enok sai samuti esimest korda Rally2-autoga võistelda. Kokkuvõttes kaotati võitjatele ligi kümnesekundiga.  «Peamine siht oli masin ühes tükis lõpuni tuua. Unistus oli esiviisikusse pääseda ja võib-olla kolme parema hulka. Asjad juhtuvad selles autos mitu korda kiiremini. Sellest maksimumi võtmine on keeruline, meie võtsime umbes 80 protsenti. Selle 20 kätte saamine on kõige keerulisem,» kostis Enok.

Tagasi üles