Homme tehakse Tšehhis algust Kesk-Euroopa MM-ralliga, mis järgmistel päevadel liigub ka Austriasse ja Saksamaale. Ott Tänak läheb võistlusele vastu punktitabeli teisena, kuid Hyundai loodab temalt hooaja esimest poodiumikohta asfaldirallil.
Ralliportaal: Hyundai loodab Tänakult poodiumikohta, kuid mitte sel moel kui mullu
Ralliportaal DirtFish vaatab iga WRC-ralli eel otsa Rally1-autodel sõitvate meeste hetkevormile. Tänaku kohta konstateeritakse, et kui Hyundai tiimikaaslane Thierry Neuville liigub sihikindlalt oma esimese MM-tiitli suunas, siis eestlase jaoks pole tänavune hooaeg kulgenud nii roosiliselt.
Aasta esimeses pooles oli tal raskusi Hyundai i20 Rally1-autoga eeskätt asfaldirallidel. Avaetapil Monte Carlos, mis sõideti suuresti kuival asfaldil, sai ta neljanda koha, sama tulemust näitas ta ka Horvaatias. Siis kurtis Fordi pealt Hyundaile üle kolinud Tänak, et ei tunne end autos veel piisavalt mugavalt.
Tänak lootis tugevamaid tulemusi kruusarallidel, kuid ka need lootused ei osutunud tõeks. «Kui Poola ja Soome välja jätta, on Tänak alates mais sõidetud Portugali rallist olnud igal etapil esikolmikus. Kuid Neuville'i püüdmine sõitjate MM-tiitli arvestuses on ikka keeruline. Meeskond loodab, et tema järjekordne poodiumikoht ja tugevad punktid aitaksid tõrjuda Toyota rünnakuid meeskondlikus arvestuses. Toyota meistriklass Tšiilis kahandas Hyundai edu punktitabelis 35 punkti pealt vaid 17-le,» kirjutatakse DirtFishis.
Eelmisel aastal Ford Pumaga sõitnud Tänak ei olnud Kesk-Euroopa rallil päris esirinnas, juba avapäeva järel jäi ta liidrist maha poolteist minutit. «Tehnilised viperused hoidsid teda nädalavahetusel tagasi: katkine käigukang, probleemid hübriidsüsteemiga ja hüdraulikaga, viimane viis ka väljasõiduni, kui haaras vaistlikult kinni käsipidurist, mis lukustas esirattad.
Sõit oli segane, aga siiski sai ta imekombel poodiumikoha ja kokku 16 punkti. Hyundai loodab temalt samasugust tulemust, ehkki mitte läbi nii vaevarikka teekonna,» seisis DirtFishi artiklis.