PARC FERMÉ Supp on tulel ja kõik ootavad, millal see hakkab üle ajama

Copy
Adrien Fourmaux Kesk-Euroopa MM-rallil. Prantslasel võib olla M-Spordi ridades jäänud sõita vaid üks ralli ning siis kolib ta ümber Hyundaisse. Mis ootab ees aga MM-sarja suurimat eratiimi?
Adrien Fourmaux Kesk-Euroopa MM-rallil. Prantslasel võib olla M-Spordi ridades jäänud sõita vaid üks ralli ning siis kolib ta ümber Hyundaisse. Mis ootab ees aga MM-sarja suurimat eratiimi? Foto: @World / M-Sport

WRC sõitjate turg on lähenemas keemistemperatuurile. Sõita jääb veel üks WRC-etapp, kuid järgmise aasta sõitjate rivist on paigas vaid üksikud pusletükid. Postimehe rallisaade «Parc Fermé» võttis luubi alla hetkeseisu ja tegi oma ennustuse. Stuudios on Karl Mihkel Eller ja Kauri Pannas. Head kuulamist!

«Parc Fermé» vaatas aga otsa ka viimastele uudistele. Näiteks teatas Toyota tiimipealik Jari-Matti Latvala, et võtab järgmisel aastal oma töökoormust vähemaks, et keskenduda sõitjakarjäärile Historic-klassis. Kas selle kõige taga võib olla suurem plaan?

Mis seis valitseb WRC sõitjate turul? Kõik märgid näitavad, et Adrien Fourmaux on M-Spordi näppude vahelt kadumas ja liitub Hyundaiga. Kellest võiks aga sel juhul saada M-Spordi esisõitja? Üks variant on Oliver Solberg, aga väidetavalt on tulnud vett sogama ka prantslane Yohan Rossel.

Mida teevad 2025. aastal Eesti rallimehed? Robert Virves ja Georg Linnamäe hangivad sel nädalal kogemusi Hispaania asfaldirallil ning plaanivad järgmisel aastal osaleda WRC2-sarjas. Kindel on juba, et samas sarjas lööb kaasa valitsev juunioride ralli maailmameister Romet Jürgenson, kes teeb kaasa nelja MM-etapi asemel koguni kuuel rallil.

Tagasi üles