PARC FERMÉ WRC-sari saab uuel aastal veel ühe raputuse, mis teeb sõitjad tusaseks

Copy
WRCs sõidetakse veel vaid üks ralli Pirelli rehvidega. Alates 2025. aastast peavad kõik WRC- ja WRC2-klassis sõitjad kasutama Hankooki toodangut.
WRCs sõidetakse veel vaid üks ralli Pirelli rehvidega. Alates 2025. aastast peavad kõik WRC- ja WRC2-klassis sõitjad kasutama Hankooki toodangut. Foto: Bastien Baudin / Hyundai Motorsport GmbH / Austral

Postimehe rallisaade «Parc Fermé» vaatas tagasi nädalavahetusel toimunud La Nucia rallile Hispaanias, mille Robert Virves Rally2-autoga võitis. Lisaks vaadati otsa WRC-sarja järgmise aasta muudatustele. Kui kaua on räägitud Rally1-autode võimalikust hübriidi kaotamisest, siis sõitjatel vasardab kuklas veel üks mure. Nimelt hakatakse Pirelli rehvide asemel sõitma Hankookiga, kuid nende töökindlus ja sooritusvõime on suure küsimärgi all. Stuudios on Karl Mihkel Eller ja Kauri Pannas. Head kuulamist!

Eelmisel nädalal osalesid Hispaania asfaldirallide meistrivõistluste eelviimasel etapil La Nucia rallil Virves (Škoda Fabia RS Rally2) ja Georg Linnamäe (Toyota Yaris Rally2). Vaatasime lähemalt otsa, millised võiksid olla nende plaanid 2025. aastaks.

Võtsime vaatluse alla ka WRC-sarja uue ametliku rehvipartneri Hankooki, mille toodanguga peavad alates Monte Carlo rallist sõitma kõik Rally1- ja Rally2-autod. Sõitjate seas levivad jutud, et rehvikvaliteet on võrreldes Pirelli ja Micheliniga oluliselt kehvem ja kogu virvarr võib muuta rallide jälgimise veelgi põnevamaks.

Rally1-autosid puudutavad tehnilised tingimused järgmiseks aastaks pole jätkuvalt paigas, kuid selle kohta levivad erinevad kuuldused. Kuigi mitmed tippsõitjad, nende seas Sébastien Ogier ja Thierry Neuville, on väljendanud, et jätkata tuleks hübriidajamiga, siis tundub, et see on ikkagi kadumas. Kuid ehk ootab selle taustal Rally1-autosid ees veelgi rohkem uuendusi.

Tagasi üles