Kuigi Kalle Rovanperä lõi autoralli MM-sarjas tänavu kaasa ainult poole kohaga, pole soomlane autosõitu unarusse jätnud.
Rovanperä asub taltsutama «elajat», millel ka üks lisavimka
Tegelikult võib öelda, et soomlase tänavune kalender on varasemast isegi tihedam, sest lisaks seitsmele MM-etapile lõi ta kaasa veel drifti EM-sarjas, Porsche Cup Beneluxi sarjas ning pani ennast muu hulgas proovile ka vormel 1 roolis.
Lisaks kihutab soomlane siin-seal väiksematel võistlustel, millest järgmine on tal kavas sel nädalavahetusel, kui osaleb Iirimaal toimuval Killarney historic-rallil. Seda teeb Rovanperä seepärast, et saab asfaldil taltsutada tõelist «elajat» – just nõnda kutsuvad rallimehed hellitavalt tagaveolist ja 364-hobujõulist Toyota Starleti.
Säärase «elaja» taltsutamine pole sugugi lihtne, nagu koges hiljutise Saaremaa ralli aegu ka Robert Virves, kes Starletiga korraks ka kapsapõllul käis.
Saaremaa Rally - Robert Virves / Raigo Mõlder Toyota Starlet @robertvirves pic.twitter.com/YTGpPsr3cw
— Valmar Viisel (@paddocknews) October 11, 2024
Pärast võistlust sõnas saarlane, et tänu tollele kogemusele oskab ta tänapäevast masinat nüüd palju rohkem hinnata.
Naastes Rovanperä juurde, siis tema jaoks on nädalavahetusel veel üks väljakutsuv aspekt: nimelt on talle usaldavat sõiduvahend parempoolse rooliga. Väidetavalt pole soomlane kunagi varem säärase masinaga rallit sõitnud, kuid arvestades tema oskusi ja talenti, siis vaevalt see ülemäära suureks probleemkohaks osutub.
Iirimaal toimub Killarney ralli pole aga viimane mõõduvõtt, millest Rovanperä tänavu osa võtab. Järgmisel nädalal istub ta üle tüki aja taas Toyota Yaris Rally1-auto rooli, et võtta osa Monza sõurallist.