Autoralli MM-sarjas tänavu mõneti jalaga ukse maha löönud Martinš Sesks ei tea jätkuvalt, kas ja kus ta järgmisel hooajal kihutab.
Tänavu WRCd raputanud ralliässal on järgmiseks aastaks Rally1-auto olemas, aga...
Nii Poola kui ka Läti MM-rallidel kõrgete kohtade pärast võidelnud lätlane loodab ka tuleval aastal Rally1-autoga kihutada, kuid praegu tal midagi konkreetset ette näidata pole.
«Mõistame, et meil on üks jalg WRC-uksest sees, kuid ka teine on vaja üle lävepaku saada. See ongi aga see kõige raskem ülesanne, sest kui me praegu sammu tagasi teeme, on tulevikus järgmist võimalust leida juba palju-palju keerulisem,» sõnas Sesks kodumaa meediale.
Et WRC-sarjas kanda kinnitada, istus lätlane oktoobris toimunud Kesk-Euroopa ralli aegu maha ka M-Spordi meeskonnaga ning kuigi seal midagi lukku ei löödud, sai paika üks: kui Sesksil õnnestub kokku ajada vajaminev raha, on Ford Puma järgmiseks aastaks tema. Kui mitmeks ralliks aga, see sõltub kokku aetud krõbisevast...
Kuna töö toetajate juurde leidmisel veel käib, ei saa rallimees ka midagi oma tuleviku kohta kommenteerida. «Raske on midagi öelda. Kuulame hetkel kõikides võimalikes suundades maad ja loodetavasti on juba varsti asjad klaarimad, sest aasta lõpp on kiiresti lähenemas. Tore oleks jõuludeks mingeid vastuseid teada, sest siis teaks ka, milleks valmistuda,» sõnas Sesks.
Mis puudutab M-Spordi meeskonda, siis nemadki pole veel välja hõisanud, kes nende masinatega järgmine aasta kihutavad. Tiimi tänavune esisõitja, Adrien Fourmaux, liikus edasi Hyundai leeri, mis tähendaks, et üks põhisõitja koht on teoorias vaba.
Teine peaks kõikide märkide järgi kuuluma tänavugi Pumat taltsutanud Gregoire Munsterile, kuid seegi pole veel ametlikult lukku löödud.