Saada vihje

PARC FERMÈ Toyota ei hoia raha kokku ja lööb platsi puhtaks

Copy
Eflyn Evansi Toyota Yaris Rally1-auto Jaapani rallil. 2025. aastal Toyotas täishooaega sõitvatest meestest on tema kõige vanem rallisõitja.
Eflyn Evansi Toyota Yaris Rally1-auto Jaapani rallil. 2025. aastal Toyotas täishooaega sõitvatest meestest on tema kõige vanem rallisõitja. Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Postimehe rallisaade «Parc Fermé» võttis luubi alla liikumised sõitjate turul. Kui Adrien Fourmaux' liitumine Hyundaiga oli juba ette teada, siis Oliver Solbergi koostöö algus Toyotaga tuli väikese üllatusena. Jaapani autotootjal on nüüd enda käes kolm kroonijuveeli, kel vanust vaid 23–24 aastat. Lisaks Solbergile ka soomlased Kalle Rovanperä ja Sami Pajari. Mis valikud jäävad tulevikutegijate puhul teistele tiimidele? Saatejuhid on Karl Mihkel Eller ja Kauri Pannas.​​

Lisaks peatuti saates WRC tuleviku teemal, sest juba lähipäevadel peaks ametlikult paika saama, kuidas hakkab välja nägema 2027. aasta WRC-sarjas. Tippklassi ralliautosid ootab ees uuendus, mida paljud on oodanud, aga see võib MM-sarja jäädavalt muuta. Kas see tuleb kasuks või kahjuks?

Eesti autosport elab heal ajal. Eelmisel nädalal tuli päevavalgele uudis, et rahvusvahelise autoliidu (FIA) rallidirektori koha võtab üle eestlanna Emilia Abel. Eesti ametnikke on FIA koridorides nüüd mitmeid. Arvestades, et meil on Rally1-autoga sõitmas Ott Tänak ja veel palju rallimehi WRC2-sarjas, Paul Aron sai käe valgeks F1-auto roolis, mida on veel Eesti autospordil tahta?

Tagasi üles