Postimehe rallisaade «Parc Fermé» keskendus sel nädalal WRC-sarja uuele rehvipartnerile Hankookile. Esimene vastukaja Rally1-autodega sõitjatelt uute rehvide osas rõõmust hüppama ei pane. Erinevalt eelmisest rehvitarnijast Pirellist on Hankook ajanud omi asju pigem sordiini all. Kui sõitjad hakkavad nende toodangut avalikult kritiseerima, kas nad on tõesti valmis pea liiva alla peitma? Saatejuhid on Karl Mihkel Eller ja Kauri Pannas.
PARC FERMÈ ⟩ Kas WRC uus partner on valmis pea liiva alla peitma?
Veel võeti luubi alla Thierry Neuville'i väljaütlemine, kus ta kutsub Hyundai tiimikaaslasi Ott Tänakut ja Adrien Fourmaux'd üles mängima meeskonnamängu ja mõtlema esmalt tiimi eesmärkidele ja alles siis oma ambitsioonidele. Kas valitsev maailmameister tahab sellega oma kamraadide mõttemaailma tungida ja kehtestada oma võimu?
Toyota sepistas kavala skeemi, millega ollakse Hyundaist juba sammu-kahe võrra ees ehk lõi põhitiimi kõrvale ka nn noortetiimi. Kas pea pool miljonit eurot on palju või vähe, et saada juurde 21 testipäeva, mis on ühele meeskonnale reeglite järgi lubatud?
Mitmed WRC2-sarja sõitjad on tulnud avalikkuse ette oma 2025. aasta plaanidega. Ka väljaspoolt Euroopat on mitu sõitjat, kes teevad kaasa mahuka hooaja, koguni kaks Paraguayst.
Kuid süvenedes MM-kalendrisse, võib öelda, et Eestist ja lähipiirkonnast tulevatele rallisõitjatele kõige sobilikumad ehk kiired ja keskmise kiirusega kruusarallid sõidetakse järjestikku vaid kahe ja poole kuu jooksul. Kui MM-etapp iga kahe nädala tagant fännidele sobib, siis sõitjatele ja tiimidele on see kurnav. Aga lisaks füüsisele ja vaimule ka rahaliselt.