Saada vihje

Miks kujunes Rootsi rallist üks viimaste aastate konkurentsitihedam WRC-etapp?

Copy
Rallisõitja ja -kommentaator Margus Murakas arvab, et just uus Hankooki piikrehv oli üks põhjusi, miks mahtus Rootsi rallil esinelik vaid 16,8 sekundi sisse.
Rallisõitja ja -kommentaator Margus Murakas arvab, et just uus Hankooki piikrehv oli üks põhjusi, miks mahtus Rootsi rallil esinelik vaid 16,8 sekundi sisse. Foto: Bastien Baudin / Hyundai Motorsport GmbH / Austral

Nädalavahetusel sõidetud WRC-hooaja teisel etapil Rootsis sai näha viimaste aastate ühte ägedamat võitlust etapivõidu nimel. Omad võimalused olid ka lõpuks neljandaks tulnud Ott Tänakul, kelle esitus oli taas heitlik, kuigi oma osa mängisid selles Hyundai tehnilised tagasilöögid.​

Tänak ja kaardilugeja Martin Järveoja võitsid Rootsis ühe kiiruskatse, seda reedel ning tolsamal päeval tõusid nad viivuks ka ralli liidriks. Võitlus esikohale oli äärmiselt pingeline, kuid Tänaku võiduootuse kustutas lõplikult laupäeval tekkinud tehniline probleem, mis ei lubanud 37-aastasel eestlasel oma autost maksimumi välja pigistada.

Mis siis ikkagi juhtus? Laupäevahommikustel katsetel pritsis Tänaku auto esiklaasile veidrat vedelikku. Kui esimese hooga arvati, et see on õli, siis hiljem tuli välja, et see oli mootori jahutusvedelik.

Tagasi üles