:format(webp)/nginx/o/2025/04/08/16763091t1hb5a2.jpg)
Kolm nädalat enne järgmist WRC-rallit panid nii Toyota kui ka Hyundai ekipaaži välja EM-etapil. Iga lisakilomeeter kulub testiks ära, aga kui palju reaalselt kasu lõigatakse?
Jutt käib Hispaanias Córdobas toimunud asfaldirallist, mida said kolm nädalat hiljem toimuv Kanaaride mõõduvõtu peaproovina kasutada Elfyn Evans ja Thierry Neuville. Mõlemale jäid nädalavahetusest sisse veidi vastakad emotsioonid.
«Pole kindlasti ideaalne, et mõned katsed olid nii kiired. Aga mõnelt lõigult saadud infot saame hästi aru kasutada,» arutles Toyotat ohjeldanud Evans wrc.com-i vahendusel.
«Kaugeltki mitte kõik lõigud pole sarnased – need on kas liiga kiired, hüplikud või lubavad liiga palju lõikamist. See määrab palju, sest Kanaaridel tuleb palju puhtam ralli. Aga siiski saime sõita uute [Hankooki] rehvidega ja mõistame paremini auto tasakaalu,» lisas MM-sarja liider.
Valitsev tšempion, Hyundai äss Neuville oli samal lainel. «Ma ei usu, et katsed on väga sarnased,» alustas ta. «Aga igal juhul on hea koguda infot rehvide ja auto kohta. Saime katsetada erinevaid asju, et näha, kuhu suunas liikuda.»
Evans ja Neuville võistlesid väljaspool arvestust. Omavahelises võitluses jäi neist peale viimasena nimetatu.
Kanaaride ralli toimub 24.–27. aprillini.