Saada vihje

FIA ei andnud Hyundai survele järele

Toimetaja: Karl Mihkel Eller
Ott Tänak oma Hyundai i20 Rally1-autoga Gran Canaria pealinnas Las Palmases. Kas aga Lõuna-Korea meeskonda näeb WRCs ka järgmistel aastatel, on veel lahtine.
Ott Tänak oma Hyundai i20 Rally1-autoga Gran Canaria pealinnas Las Palmases. Kas aga Lõuna-Korea meeskonda näeb WRCs ka järgmistel aastatel, on veel lahtine. Foto: Fabien Dufour / Hyundai Motorsport

Hyundai rallitiimi tuleviku kohta on viimastel kuudel käinud mitmeid spekulatsioone, kuid tõsiasi on, et Lõuna-Korea meeskond survestas rahvusvahelist autoliitu (FIA) muutma 2027. aasta Rally1-autode tehnilisi reegleid, kuid nüüd on FIA löönud selja sirgu ja jätkab ettemääratud rajal. Suve lõpuks peaksid ülejärgmise hooaja tingimused paika saama ning FIA kinnitab, et nende radaril on uued autotootjad, kes tunnevad WRC vastu huvi.​

2022. aastal rajale tulnud Rally1-autod pidid esialgse plaani kohaselt püsima MM-sarja tippklassina vähemalt viis aastat. Juba eelmisel aastal hakkasid aga ringlema jutud, et Hyundai võib peagi WRCst tehasemeeskonnana lahkuda ning siis jääksid sarja alles vaid Toyota ja M-Sport. Kinnitamata andmetel mindaks siis 2026. aastal üle Rally2-autodele, et 2027. aastal tuua välja uued Rally1-autod.

Valitsev maailmameister, Hyundai sõitja Thierry Neuville, on tunnistanud, et meeskonna tulevik on endiselt ebakindel, kuid ütles, et autotootja ei ole veel otsust oma WRC tuleviku kohta teinud.

Kommentaarid
Tagasi üles