Manchester City on tõusnud üheks jalgpalli väärtuslikuimaks brändiks, kuid jääb linnarivaalist Manchester Unitedist veel kaugele maha.
Kõige väärtuslikum jalgpalliklubi on Manchester United
United on aastaid omanud kõige tugevamat brändi jalgpallis ning nende väärtuseks on Brand Finance'i jalgpalliuuringu põhjal 853 miljonit dollarit, vahendab Soccernet.ee.
Neile järgneb Saksamaa klubi Bayern München, keda kiideti kõrgete kommertssissetulekute tõttu.
Uuringus toodigi välja kahe esimese klubi erinevaid strateegiaid, sest Bayern keskendub kodumaa toetajatele ning Manchester United globaalsele fännibaasile.
Kümme väärtuslikumat jalgpallibrändi:
1. Manchester United - 853 miljonit dollarit
2. Bayern München - 786 miljonit dollarit
3. Real Madrid - 600 miljonit dollarit
4. Barcelona - 580 miljonit dollarit
5. Chelsea - 398 miljonit dollarit
6. Arsenal - 388 miljonit dollarit
7. Liverpool - 367 miljonit dollarit
8. Manchester City - 302 miljonit dollarit
9. Milan - 292 miljonit dollarit
10. Schalke - 266 miljonit dollarit