Kõige väärtuslikum jalgpalliklubi on Manchester United

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaarel Täll
Copy
Manchester Unitedi kodustaadion Old Trafford.
Manchester Unitedi kodustaadion Old Trafford. Foto: SCANPIX

Manchester City on tõusnud üheks jalgpalli väärtuslikuimaks brändiks, kuid jääb linnarivaalist Manchester Unitedist veel kaugele maha.

United on aastaid omanud kõige tugevamat brändi jalgpallis ning nende väärtuseks on Brand Finance'i jalgpalliuuringu põhjal 853 miljonit dollarit, vahendab Soccernet.ee.

Neile järgneb Saksamaa klubi Bayern München, keda kiideti kõrgete kommertssissetulekute tõttu.

Uuringus toodigi välja kahe esimese klubi erinevaid strateegiaid, sest Bayern keskendub kodumaa toetajatele ning Manchester United globaalsele fännibaasile.

Kümme väärtuslikumat jalgpallibrändi:

1. Manchester United - 853 miljonit dollarit
2. Bayern München - 786 miljonit dollarit
3. Real Madrid - 600 miljonit dollarit
4. Barcelona - 580 miljonit dollarit
5. Chelsea - 398 miljonit dollarit
6. Arsenal - 388 miljonit dollarit
7. Liverpool - 367 miljonit dollarit
8. Manchester City - 302 miljonit dollarit
9. Milan - 292 miljonit dollarit
10. Schalke - 266 miljonit dollarit

Tagasi üles