Vormel-1 sarjas täpsustati pärast mitmeid hooaja esimesel poolel aset leidnud intsidente reeglit, mis puudutab möödasõite ja eelkõige eesmise sõitja õigust taganttulijat takistada.
Vormel-1 sarja möödumisreegleid muudeti selgemaks
Väljaande Autosport teatel saatis rahvusvahelise autoliidu FIA võidusõidudirektor Charlie Whiting meeskondadele laiali uued juhised, millest lähtuvalt etappide kohtunikud edaspidi otsuseid langetavad. Seni oli reegel sõnastatud ebamääraselt – möödasõitu võis takistada juhul, kui taganttulija auto «arvestatav» osa ei olnud eessõitja auto kõrval. Nüüd aga täpsustas FIA, mida arvestatava osa all silmas peetakse. «Eelnev kehtib olukorras, kus möödumist üritava auto esitiiva mis tahes osa on eesmise auto tagaratta kõrval,» ütleb täiendatud reegel.
Tänavusel erakordselt tasavägisel hooajal esineb möödumisi varasemast rohkem ja seetõttu soovisid sõitjad ise, et selles osas reeglid võimalikult konkreetselt paika pandaks. Üks tänavu enim kõneainet pakkunud intsidente toimus Bahreini etapil, kus oma positsiooni kaitsnud Nico Rosberg surus rajalt välja turvaalale nii möödasõitu üritanud Lewis Hamiltoni kui ka Fernando Alonso. Tookord jätsid kohtunikud Rosbergi karistuseta just eelmainitud «arvestatavale osale» viidates.