Simpel Session jõudis 80 miljonisse kodusse
Festivali kokkuvõtte tootis spordikanalile Fuel TV, mille meeskond sõitis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse toel Eestisse üritust kajastama.
Fuel TV avalike suhete juhi John Stoufferi sõnul näidati Simpel Sessioni saates «The Weekly Update With Boost Mobile» ühe nädala jooksul kokku 28 korral.
«2003. aastal loodud Fuel TV on Ameerika populaarseim ekstreemspordikanal, mis ainuüksi Ameerika mandril jõuab ligi 26 miljonisse kodusse. Lisaks on sama kanal nähtav 54 riigis üle maailma,» lisas Stouffer.
Rahvusvaheline ekstreemspordivõistlus Simpel Session 09 toimus 17.-18. jaanuaril Tallinnas Rocca al Mare suurhallis, mis tõi kokku üle 150 maailma tippu kuuluva rula- ja trikirattasõitjat 29 riigist.
Üritust kandis otsepildina internetis üle Suurbritannias baseeruv Factory Media kontserni kuuluv Mpora.tv.
«Simpel Sessioni veebiülekanne kogus rekordilise 180 000 vaatajat. Veelgi uskumatum on, et keskmiselt vaatas iga inimene ülekannet 42 minutit, kui senine spordiülekannete jälgimise keskmine on 12 minutit,» ütles Factory Media Sisuteenuse juht Paul Moore.