Tennisestaar Maria Šarapova alustas maiustusteäriga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Maria Šarapova
Maria Šarapova Foto: SCANPIX

Venemaa tennisestaar Maria Šarapova hakkas tegelema kommiäriga.

Šarapova brändi nimi on Sugarpova ning selle alla kuulub 12 liiki komme, edastab hollywoodreporter.com.

Maiustuste hulgas on näiteks huulekujulised Flirty, karukujulised Cheeky ning tennisepalle meenutavad Sporty kommid.

Kommide müügist saadud tulust osa läheb Maria Šarapova fondi. See fond aitab üliõpilasi, kes on pärit Valgevene piirkondadest, mis said kannatada 1986. aasta Tšernobõli tuumajaama katastroofis.

Šarapova tutvustas Sugarpova komme New Yorgis.

Sellel aastal Prantsuse lahtised tennisemeistrivõistlused võitnud Šarapova sõnul on kommiäri ta elu kõige huvitavam projekt, sest selle taga on tema enda idee, investeering ja raha.

Majandusväljaande Forbes andmetel on Šarapova kõige kõrgemalt tasustatud naissportlane maailmas ja seda kaheksa aastat järjest. Viimase 12 kuuga teenis ta 27,1 miljonit dollarit.

Šarapova sai Londoni olümpiamängudelt hõbemedali. Järgmisel nädalal algavatel USA lahtistel tennisemeistrivõistlustel on ta kolmanda asetusega.

Pilte vaata siit.

Tagasi üles