Lotusel debüüdi teinud Korjus jäi autoga rahule

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kevin Korjus.
Kevin Korjus. Foto: Renault World Series

Pärast Tech1 meeskonnast lahkumist Lotuse tiimis esimese vormel-Renault 3.5 sarja võistluse teinud Kevin Korjus sai Hungaroringil esimeses sõidus 12. ja teises 7. koha. Uue autoga enne võistlust ülivähe sõita saanud Korjus kiitis siiski, et vormel on eelmisest selgelt parem.

Laupäevases kvalifikatsioonis sai Korjus alles 18. aja, kuid see oli tingitud objektiivsetest põhjustest. «Kvalifikatsioon läks eeskätt enda nahka. Kiirel ringil näidati mulle ka kollast lippu ja olin sunnitud kiiruse alla laskma,» vahendas Kevini pressiesindaja Martin Korjus tema sõnu.

Kuna tiimivahetusest esimese stardini jäi väga vähe aega, ei jõutud autot enne võistlust Korjuse järgi seadistadagi – esimeseks kvalifikatsiooniks valmis vaid uus iste. Lisaks kasutas Korjus laupäevases avasõidus kindluse mõttes tiimikaaslase Marco Sørenseni seadeid.

Pühapäevaks sai Korjus aga juba nii uued pedaalid kui ka autole oma soovi kohase seadistuse.

Seejuures märkis eestlane, et monosarja kohta on autod hämmastavalt eripalgelised. «Autode iseloomu vahe on päris suur. Hea võrdlusmaterjal on aga nüüd olemas ja võib öelda, et Lotus on Tech1 vormelist selgelt parem,» sõnas Korjus.

Pühapäevases kvalifikatsioonis sai Korjus juba 8. koha ja tõusis sõidus veel mitu kohta. Boksist rajale naastes põrkas eestlane aga kohavõitluses kokku sarja üldliidri Robin Frijnsiga ja imestas võistluse järel, et viga saanud autoga üldse finišisse jõudis.

Sarja üldarvestuses jätkab liidrina Frijns, Korjus on 10. kohal. Järgmine etapp sõidetakse 29.–30. septembril Prantsusmaal Paul Ricardi ringrajal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles