Uus rada meelitas kohale viimastel aastate kohta ennenägematu hulga võidusõitjaid – stardiprotokollidesse kanti üle 150 nime.
Mootorratastel oli oodatult suurimaks tõmbenumbriks superbaikide klass. Hanno Velt juhtis seekord sõitu algusest lõpuni ja võttis kindla võidu. Järgmiste kohtade pärast käis äge heitlus nelja sõitja vahel, lõpuks jõudsid poodiumile veel Martin Pärtelpoeg teisena ja Karl Pärtelpoeg kolmandana. Velt uuendas ka tsiklite rajarekordit, läbides ringi ajaga 1.17,543.
Superbaikide sõidus oli ka palju kukkumisi, huvitaval kombel kukkusid kõik neli tugevamat välismaalast. Kõige hullem nägi välja kvalifikatsiooni võitnud lätlase Garijs Rožkalnsi avarii, mille järel mees korraks haiglassegi sõidutati, kuid õnneks oli ta paari tunni pärast juba raja ääres tagasi ja liikus omal jalal ringi.
Martin Pärtelpoeg sai hakkama veel sellise tembuga, et tegi ühe ja sama kvalifikatsioonisõidu kaasa kahel, eri klassidesse kuuluval tsiklil. Mõlemaga jõudis ta läbida ainult kolm ringi, kuid võistlusstartides ei seganud see teda sugugi. Superbaikide teise koha kõrvale saavutas Pärtelpoeg kindla võidu Superstock 600 klassis.
Ülejäänud võitjad mootorrattavõistlusel olid lätlased Andris Kronitis (C-klass), Janis Eglitis (Rookie 600) ja Māris Dūrītis (Rookie 1000) ning soomlased Petri Makkula ja Harri Asumaniemi (külgvankrid).
Autodest oli tähelepanu keskmes klass BMW 325 Cup, kus rajal käis enneolematult palju, 20 võistlejat. Raimo Kulli saavutas kaks ülekaalukat võitu, kuid tema selja taga käis iga järgmise koha pärast armutu heitlus ning mõlemad võistlussõidud olid publikule algusest lõpuni ülimalt põnevad. Enar-Klaus Kunman suutis kahel korral teisena lõpetada, laupäeval läks kolmas koht Marek Saarele, pühapäeval Tõnis Hommikule.