Belgias toimuva ratturite ühepäevasõidu E3 Harelbeke reklaami peetakse seksistlikuks ning see on pälvinud paljude pahameele.
Rattavõistluse seksistlik reklaam põhjustas pahameelt
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamil on naisterahvas, kelle seelikusaba on üles tõstetud ning ratturi käsi valmistab naist näpistama. Sellega viidatakse Slovakkia ratturi Peter Sagani käitumisele 2013. aastal, kui ta Flandria velotuuril poodiumitüdrukut istmikust näpistas, vahendab ERRi spordiportaal.
Korraldajate reklaamistrateegia on aga internetis pahameeletormi vallandanud, leitakse, et reklaam on misogüüniline ja häbistav.
Plakatil olev tekst «Wie knijpt ze in Harelbeke» on tõlkes «Kes pigistab neid Harelbekes?»
Reklaami vaata SIIT